Klantenservice

 

Bestellen

 

Kort beschreven gaat het zo in zijn werk:

 

  • Je winkelt in de shop en plaatst alle artikelen die je wilt bestellen in het winkelmandje.
  • Heb je een kortingscode? Ga dan naar het winkelmandje en klik onderin de popup op: Mijn winkelmandje. Links direct onder de artikelen staat: Actiecode
  • Vul hier de actiecode in en klik: Pas actiecode toe. De korting wordt direct berekend.
  • Wanneer je af wilt rekenen, ga je naar het winkelmandje en klik je op: Ga door naar afrekenen of Kassa.
  • Op de Kassa pagina vul je alle benodigde gegevens in en klik je op: Plaats uw bestelling.
  • Nu is je bestelling geplaatst. Wanneer je hebt gekozen voor een online betaalmethode dan wordt die betaal procedure nu gelijk gestart.
  • Heb je gekozen voor overboeking, ga dan naar je mailbox waar binnen 5 minuten na het plaatsen van de bestelling een email ontvangt van Buckaroo met de gegevens.
  • Zodra wij de betaling hebben ontvangen, word je bestelling in behandeling genomen.

 

Bestel je voor 21.00 uur dan versturen we dezelfde dag nog je order (mits voorradig). Voor Belgie hanteren we een levertijd van max. 3 dagen, maar praktijk wijst uit dat ook deze er meestal de volgende dag al zijn. LET OP! Gepersonaliseerde artikelen hebben altijd een levertijd van 7 tot 14 dagen. 

 

Levertijd

 

  • De verwachte levertijd staat aangegeven op de detailpagina van een product. (Klik voor voorbeeld
  • Let op: het kan zijn dat door het (grote) aantal dat je wilt bestellen, dit toch niet voorradig is, dit staat dan aangegeven in het winkelmandje in het rood. 
  • Als er iets niet voorradig is, ontvang je binnen 72 uur na plaatsen van je bestelling een email of telefoontje van een van onze klantenservice medewerkers.
  • Elke werkdag worden de bestellingen die op voorraad zijn en voor 21.00 besteld en betaald zijn direct verzonden
  • Gepersonaliseerde artikelen hebben altijd een levertijd, een indicatie staat aangegeven bij het product.
  • Bij het bestellen vragen we om de trouw- of feestdatum zodat we kunnen controleren of je op tijd de artikelen binnen hebt. Geef je deze niet op of vul je de orderdatum in dan kunnen wij niet controleren of de order op tijd geleverd kan worden. 


Wil je een preciezere inschatting van de levertijd voor de producten die jij nodig hebt? Neem dan even contact met ons op per mail of telefoon +31 (0)72 2100 305.

 

Verzendkosten

 

Nederland:

  • 0 - 25 euro - Eur 5,95
  • 25 - 50 euro - Eur 4,95
  • 50 - 99 euro - Eur 2,95
  • vanaf 99 euro - GRATIS!

 

We verzenden jouw bestelling met PostNL.
Indien mogelijk krijg je van ons na verzending een email met de track en trace code van de zending.

België en Duitsland:

 

  • Eur 9,95

 

Betalen

 

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

 

  • iDEAL
  • eMaestro
  • Paypal
  • Overboeking
  • Betaling achteraf (via MultiFactor, te kiezen bij bestellingen tussen 15 en 200 euro)
  • Visa

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen we je bestelling in verwerking nemen.

Klik hier voor meer informatie over levertijd.

 

Afhalen / winkel

 

Wij hebben geen winkel en geen showroom.

 

Het is in uitzonderlijke gevallen mogelijk een bestelling af te halen bij ons magazijn in Heerhugowaard. Dit kan in overleg en gaat als volgt:

 

    • Bel ons! +31 (0)72 - 2100 305
    • We zullen dan overleggen of de bestelling die je wilt plaatsen klaar kan liggen op het door jou gewenste moment (het kost minstens 24 uur voordat een zending afgehaald kan worden, houdt hier rekening mee)
    • Als dat kan, plaats en betaal je de bestelling online (onbetaalde bestellingen kunnen niet worden afgehaald en er is geen betaalmogelijkheid in het magazijn)
    • Je ontvangt van ons een bestelbevestiging en wij gaan aan de slag!
    • Je ontvangt tevens per mail of telefoon de bevestiging van de afhaalafspraak met het afhaaladres (in Heerhugowaard)

 

Retouren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

 

Gepersonaliseerde artikelen

Gepersonaliseerde artikelen worden speciaal geproduceerd voor jullie. Daarom kunnen deze niet geretourneerd worden (lees hiervoor artikel 10 van onze algemene voorwaarden). Wees er dus zeker van dat je dit artikel wilt bestellen. Gepersonaliseerde artikelen zijn artikelen waar jullie namen, initialen, trouwdatum of andere zelf opgegeven teksten op staan. Voorbeelden hiervan zijn: servetten, champagne glazen, serveersets, stickers, ringendoosjes, bedrukt lint, lopers, taarttoppers en zoetwaren

 

Checklist voor retourneren

Je mag de producten alleen retourneren als;

  1. Dit geen gepersonaliseerd artikel betreft (zie bovenstaande tekst voor toelichting en artikel 10 van onze algemene voorwaarden).
  2. Je de bestelling particulier, dus als consument, besteld hebt.
  3. Je binnen de zichttermijn zit (14 dagen, na leverdatum).
  4. De producten ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in de originele verpakking zitten
  5. De verpakking niet onnodig beschadigd is. Een opengescheurde doos (niet de verzenddoos) is onnodig beschadigd en mag dus niet retour, een open geknipte zak is niet onnodig beschadigd (je moet hem immers toch open maken) en die mag dus wel retour.

 

Zorg bij de zending voor:

Een stevige doos of envelop als verzendverpakking. TIP: gebruik de doos/envelop waarin het product bezorgd werd.

Een bewijs van aankoop, zoals een pakbon of factuur. Zo weten wij van wie de order afkomstig is (zonder pakbon of factuur met ordernummer kunnen wij de retour niet verwerken).

Eventueel een korte toelichting geschreven op de factuur/pakbon met reden van retourneren.

 

De zending kan je sturen naar:
Trouwartikelen.nl

TAV Retourenservice

Postbus 115
1700AC Heerhugowaard

 

Vergeet niet de afzender op het pakketje te zetten. Mocht er onverhoopt iets verkeerd gaan bij PostNL dan komt de zending weer bij je terug.

Voldoende frankering voor verzending. Let op! De retourkosten voor het opsturen van het pakketje (dus de kosten die je betaald bij het postkantoor) zijn voor eigen rekening. Is het product defect of beschadigd? Neem dan even contact met ons op. Vaak kunnen we dan het probleem op een andere manier oplossen.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en de bezorging er van. Bij PostNL kan je kiezen voor traceerbare verzending. Op die manier kan je zelf de status van de zending controleren. En ben je er zeker van dat het pakketje bij ons is aangekomen. 

 

Terugstorten van het geld

Als je je volledige bestelling teruggestuurd hebt, dan storten we het volledige factuurbedrag, dus ook eventueel aan ons betaalde verzendkosten, terug. Stuur je niet de volledige bestelling terug, dan storten we alleen de bedragen van de geretourneerde artikelen terug.

We storten het bedrag zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na het moment van herroeping, terug op je rekening. Dat doen we altijd op de manier zoals je betaald hebt.

 

Was het product kapot of is er iets anders niet ok? Neem dan contact met ons op!

 

Mijn account

 

Met je emailadres en wachtwoord kun je inloggen en je bestellingen bekijken, wachtwoord veranderen, je verlanglijstje bekijken en meerdere verzend adressen aanmaken.

 

Privacy

 

Jouw persoonsgegevens zijn opgenomen in het klantenbestand van Trouwartikelen.nl. Alle gegevens worden opgeslagen conform de Nederlandse Privacy wetgeving. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die jouw persoonlijke levenssfeer aantasten.

Dit is de website van Easy2.Invest B.V.. Ons bedrijfsadres en postadres is Newtonstraat 46, 1704SB HEERHUGOWAARD (kantooradres, geen winkel) Tel. +31 (0)72 - 2100 305

Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 62256696.
Ons B.T.W.-nummer is NL854731131B01.

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch noch je domeinnaam, noch jouw e-mailadres.
Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:

  • jouw e-mailadres als je dit aan ons communiceert.
  • jouw e-mailadres als je boodschappen/vragen plaatst op deze website
  • alle informatie die je vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie).


De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een internetserver en dat zich op de vaste schijf van jouw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek) om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen je toevoegt aan jouw winkelmand of verlanglijstje.

We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.


Hoe neem je contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
Als je wenst te reageren op ons privacybeleid, kun  je contact met ons opnemen:

  • Per email: service@trouwartkelen.nl
  • Per brief: Newtonstraat 46, 1704SB HEERHUGOWAARD


Over communicatie per e-mail

Als je in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per brief
Als je ons via het web jouw postadres meedeelt, kun je van ons periodieke mailings ontvangen, met informatie over producten en diensten. Als jij dergelijke mailings niet wenst te ontvangen, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per telefoon
Als je ons jouw telefoonnummer meedeelt via het internet, zal ons bedrijf alleen telefonisch contact met je opnemen als dit nodig is om je te informeren over de bestellingen of vragen die jij online geplaatst hebt.

Indien je geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kun je dat kenbaar maken via de website van de Stichting Infofilter: www.infofilter.nl.

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met je opnemen alvorens jouw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om jou op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om jou de kans te bieden jouw deelname te weigeren.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als jij toegang wenst tot deze informatie, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als jij jouw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Als jij vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met ons bedrijf zelf, op het hierboven vermelde adres.

 

Disclaimer

Niets van deze site mag door derden, zonder toestemming van Easy2.Invest B.V. gebruikt worden.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per email aan onze klantenservice te richten. Onze medewerkers van de kalntenservice zullen proberen uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

U kunt uw klachten sturen naar: service@trouwartikelen.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van stichting webshop keurmerk waar trouwartikelen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

In het uitzonderlijke geval dat je niet tevreden bent met de afhandelding van je klacht, kan je dit eventueel voorleggen aan een Europese geschillencommissie op het ODR platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

© 2005- Trouwartikelen.nl. Alle rechten voorbehouden. | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Privacy | Sitemap | Contact | Alle prijzen incl BTW
Winkelmandje

U heeft geen artikelen in uw winkelmandje.