Sla over tot hoofd-inhoud »

U bent momenteel op:

 

Over ons

Het begin van een groot avontuur

in 2005 ontwierp Suzanne tijdens haar studie psychologie een prachtige enveloppendoos voor de bruiloft van een bevriend bruidspaar.
Ze plaatste deze doos voor de enveloppen op Marktplaats.nl omdat ze hem erg leuk vond en benieuwd was of er mensen zouden zijn die de enveloppendoos zouden willen kopen.

De enveloppendoos werd binnen 5 minuten vekocht en werd zo de start van een groot ondernemersavontuur in de trouwbranche.
Suzanne maakte zelf een originele website waar ze de enveloppendozen, samen met andere trouwartikelen zoals bellenblaasgastenboeken, taarttoppers, paraplu's, bedankjes en ringkussens voor de bruiloft ging verkopen. De website breidde zich steeds verder uit met trouwartikelen die ze importeerde vanuit verschillende internationale fabrikanten.

Stefan, die in 2004 met Suzanne trouwde in Amsterdam, was al vanaf het begin betrokken bij het bedrijf en verkocht in 2010 zijn limousine service om zich volledig te kunnen focussen op Trouwartikelen.nl.

Nu in 2014 bestaat het bedrijf SensE Commerce uit zo'n 10 medewerkers die zich inzetten op hun eigen vakgebied; IT, logistiek, marketing, klantenservice, inkoop en administratie. We verkopen nu zo'n 1500 verschillende trouwartikelen en beheren nu webshops in Nederland, België en Duitsland en er zijn plannen genoeg voor nieuw concepten zoals een webshop in babyartikelen

Het bedrijf onderscheidt zich anno 2014 van haar concurrenten door de wensen van de trouwende klant centraal te stellen door uitstekende klantenservice, een supersnelle levering en een constante stroom van nieuwe originele trouwartikelen met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. 

Het team

 

Altijd maar aan het bellen... Haha, wat ik mijn man op onze bruiloft had verboden was meer op mij van toepassing!
Hij mocht van mij niet bellen tijdens onze bruiloft en achteraf bleek dat er meer dan 5 foto's van mij waren op verschillende bel momenten...

Ik ben Suzanne, de creatieve en operationele manager van Trouwartikelen.nl! Wat in 2005 begon is nog steeds een groeiende webshop met echt originele bruidsartikelen, decoratie en huwelijksbedankjes. Ik ben zelf erg creatief en hou van nieuwe dingen. Vandaar de constante stroom van nieuwe huwelijksartikelen, ik kan gewoon niet stoppen :-)

Hoe ons bedrijf eigenlijk is ontstaan? Dat is mijn volgende project. Als ik screenshots heb gevonden van al onze oude websites zijn jullie de eersten die het weten!




Hi, ik ben Stefan

Ik ben als general manager eindverantwoordelijk voor de afdelingen IT, klantenservice, marketing en finance van Trouwartikelen.nl.
Mijn missie is om iedereen die trouwt een geweldige bruiloft te bezorgen en zodoende laten ervaren dat we een leuk bedrijf zijn met originele producten voor je bruiloft en een enorm goede klantenservice.
Kijk trrouwens aan de hand van deze checklist voor je bruiloft nog even of je niets vergeet!
Als je ook partner of leverancier van ons wilt worden, neem dan contact met mij op.

Hallo, ik ben Johanneke! Ik ben verantwoordelijk voor de klantenservice van Trouwartikelen.nl. Wat ik hier doe is heel afwisselend, o.a. email en telefoon beantwoorden, administratie bijhouden, blogs schrijven en nieuwe trouwartikelen toevoegen. Ik zorg ervoor dat iedere klant tevreden is, en de bestelling op tijd in huis heeft!

Ik ben gek op reizen, romantische komedies, bruiloften, bruidstaart, bruidsbubbels en alles wat verder te maken heeft met trouwen en de bruiloft!

En het is echt waar wat ze zeggen: je trouwdag is een van je mooiste dagen van je leven! Zelf ben ik in de zomer van 2007 getrouwd, en het was een fantastische dag, alleen al om onze familie en vrienden bij elkaar te hebben. En nu is mijn missie bij Trouwartikelen.nl om bij te dragen aan een fantastische bruiloft voor ieder bruidspaar, door de mooiste, leukste, grappigste en hipste trouwartikelen voor jullie op te zoeken!

 

 

Geen verzendkosten!

Verzending per Postnl
Bij besteding vanaf 99 euro

Klantenservice

Hoe kan ik bestellen?
Wat is de levertijd?
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Hebben jullie een winkel?
Kan ik iets retour sturen als het niet bevalt?

Betaling

Master Card, éénmalige   machtiging, Visa, Ideal, Paypal en Meastro

Sociale netwerken

Keurmerken

Keurmerken