Sla over tot hoofd-inhoud »

U bent momenteel op:

 

 

Klantenservice

 

Bestellen

 

Kort beschreven gaat het zo in zijn werk:

  • - Je winkelt in de shop en plaatst alle artikelen die je wilt bestellen in het winkelmandje.
  • - Wanneer je af wilt rekenen, ga je naar het winkelmandje en klik je op: Afrekenen (Kassa).
  • - Op de Kassa pagina vul je alle benodigde gegevens in en klik je op: Afrekenen
  • - Nu is je bestelling geplaatst. Wanneer je als online betalingsmethode voor iDEAL, Creditcard of Paypal hebt gekozen, dan wordt die betaal procedure nu gelijk gestart.
  • - Heb je gekozen voor voouruitbetaling per bank, ga dan naar je mailbox waar binnen 5 minuten na het plaatsen van de bestelling een bestelbevestiging binnen komt.
  • - In de bestelbevestiging staan de rekeninggegevens waar het totaalbedrag naar overgemaakt kan worden. Vermeld hierbij het ordernummer dat begint met 1000.....
  • - Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zal de bestelling verzonden worden (indien voorradig).

 

Levertijd

 

Kijk eerst zelf bij het product dat je wilt bestellen op de detailpagina naar de door ons aangegeven levertijd.
Elke werkdag worden de bestellingen die op voorraad en voor 19.00 besteld en betaald zijn direct verzonden.
Levertijden van producten kunnen wel verschillen. Zo komt het voor dat artikelen speciaal besteld moeten worden, omdat ze bijvoorbeeld gepersonaliseerd zijn.
Indien een artikel nabesteld moet worden kan de levertijd oplopen tot ongeveer 2 weken.  
De aangegeven levertijden bij de producten zijn altijd een indicatie gebaseerd op de actuele voorraad en hieraan kunnen geen rechten worden verbonden. 
Bij het bestellen vragen we om de trouw- of feestdatum zodat we kunnen controleren of je op tijd de artikelen binnen hebt.
Wil je een preciezere inschatting van de levertijd voor de producten die jij nodig hebt? Neem dan even contact met ons op per mail of telefoon +31 (0)10 7892020.

 

Verzendkosten 2014

Nederland:
0-15 euro - Eur 8,95
15-25 euro - Eur 6,95
25-50 euro - Eur 4,95
50-100 euro - Eur 2,95

Bij een orderbedrag van meer als 99 euro verzenden we je bestelling helemaal gratis
We verzenden jouw bestelling met PostNL.
Indien mogelijk krijg je van ons na verzending een email met de track en trace code van de zending.
België en Duitsland:
- Eur 9.95

Betalen

 

Trouwartikelen.nl biedt de volgende betaalmogelijkheden:

  • - iDeal internet bankieren, (TIP!)
  • - Bankoverboeking (vooruitbetaling duurt een paar dagen)
  • - Creditcard (Visa of Mastercard)
  • - Paypal (Internationaal) 
  • - Maestro (België / Internationaal)
  • - AfterPay (testfase)

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij jouw bestelling versturen (indien voorradig).
Als niet alle trouwartikelen op voorraad zijn dan word je daarvan door ons direct per email van op de hoogte gesteld. 

Achteraf op rekening via Afterpay

AfterPay

 

  

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay 

AfterPay voert voor Trouwartikelen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Trouwartikelen.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00  als u voor de eerste keer betaalt viaAfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 200,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Retouren en omruilen

Als consument heb je een officiële zichttermijn van 14 werkdagen. Binnen 14 werkdagen mag je de bestelling zonder opgaaf van redenen terugsturen. Uiteraard zijn wij wel benieuwd naar de reden, maar je bent niet verplicht deze reden op te geven. Voorwaarde voor het terugsturen van de artikelen is dat deze ongeopend en onbeschadigd zijn.

Uitzonderingen op deze regel zijn:

  • - Etenswaren (snoep etc.)
  • - Persoonlijk gemaakte producten (enveloppendozen, servetten, receptieboeken, producten met gravure, of op andere wijze gepersonaliseerd)

Wanneer je besluit artikelen retour te sturen, zijn de verzendkosten voor eigen rekening en je ontvangt het aankoopbedrag terug, nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen.

Voor een juiste afhandeling moet je contact met ons opnemen voordat je artikelen retour stuurt. Graag horen wij dan of je een nieuw artikel wilt ontvangen óf dat je het aankoopbedrag teruggestort wilt hebben. En kunnen we je het speciale retouradres doorgeven.

Privacy

 

Jouw persoonsgegevens zijn opgenomen in het klantenbestand van Trouwartikelen.nl. Alle gegevens worden opgeslagen conform de Nederlandse Privacy wetgeving. Wij verstrekken geen gegevens aan derden die jouw persoonlijke levenssfeer aantasten.

Dit is de website van SENSE COMMERCE. Ons bedrijfsadres en postadres is Floris Burgwal 160, 2907 PK Capelle a/d IJssel (kantooradres) Tel. +31 (0)10-7892020. 

Ons Inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 51578107.
Ons B.T.W.-nummer is NL850083977B01.

Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch noch uw domeinnaam, noch jouw e-mailadres.
Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:

  • jouw e-mailadres als je dit aan ons communiceert.
  • jouw e-mailadres als je boodschappen/vragen plaatst op deze website
  • alle informatie die je vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie).


De informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden.

Op deze site gebruiken we cookies (een cookie is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van jouw computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek) om informatiesessies te registreren, zoals informatie over hetgeen je toevoegt aan jouw boodschappenlijst.

We hebben geen partnerschappen of speciale relaties met derden op internet.

Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.


Hoe neem je contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?
Als je wenst te reageren op ons privacybeleid, kun  je contact met ons opnemen:

  • Per email: info AT sensecommerce.nl
  • Per brief: Floris Burgwal 160 2907 PK Capelle a/d IJssel


Over communicatie per e-mail

Als je in de toekomst geen e-mails wenst te ontvangen van ons bedrijf, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per brief
Als je ons via het web jouw postadres meedeelt, kun je van ons periodieke mailings ontvangen, met informatie over producten en diensten. Als jij dergelijke mailings niet wenst te ontvangen, kun je contact met ons opnemen op het hierboven vermelde adres.

Over communicatie per telefoon
Als je ons jouw telefoonnummer meedeelt via het internet, zal ons bedrijf alleen telefonisch contact met je opnemen als dit nodig is om je te informeren over de bestellingen die jij online geplaatst hebt.

Indien je geen geadresseerd reclamedrukwerk en/of geen commerciële telefoontjes (meer) wenst te ontvangen, kun je dat kenbaar maken via de website van de Stichting Infofilter: www.infofilter.nl.

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met je opnemen alvorens jouw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om jou op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om jou de kans te bieden jouw deelname te weigeren.

Op verzoek verlenen wij aan de bezoekers van onze site toegang tot alle informatie die wij van hen bijhouden. Als jij toegang wenst tot deze informatie, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Op verzoek bieden wij de bezoekers van onze site de mogelijkheid om eventuele onjuiste gegevens die wij van hen bijhouden, te corrigeren. Als jij jouw persoonlijke gegevens wenst te verbeteren, gelieve contact met ons op te nemen op het hierboven vermelde adres.

Als jij vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, neem dan contact op met - ons bedrijf zelf, op het hierboven vermelde adres.

 

Disclaimer

 

Niets van deze site mag door derden, zonder toestemming van Sense Commerce gebruikt worden.

Mijn account

 

Met je emailadres en wachtwoord kun je inloggen rechts bovenin de webshop en je bestellingen bekijken, wachtwoord veranderen, je verlanglijstje bekijken en meerdere verzend adressen aanmaken. 

Geen verzendkosten!

Verzending per Postnl
Bij besteding vanaf 99 euro

Klantenservice

Hoe kan ik bestellen?
Wat is de levertijd?
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Hebben jullie een winkel?
Kan ik iets retour sturen als het niet bevalt?

Betaling

Master Card, éénmalige   machtiging, Visa, Ideal, Paypal en Meastro

Sociale netwerken

Keurmerken

Keurmerken